Monday 26 September 2011

Natio


Nacionalizam kod ameba je neizbežan
Kao naslage sedimenata u pećinama utrobama planeta
Neizmerno nagomilane u skutima naborima vremena borama sveta.
Ameba kao gradivna jedinica realnosti
Doista mala i nepraktična u svojoj prostosti
Ali prostost ne negira jestost
I nekako što si manji osećaj jestosti veći biva
Navala busanja u nepostojeće grudi nepostojećim udovima
Ja sam ja sam ja sam ja sam ja sam ja
Tamo ste vi ovde smo mi ovde je granica
To ste vi a ovo smo mi gledaj prepuna stranica
Čitava jedna stranica nacionalna historija!
I svet i vek i sve i rat i mir i brat i hir i histerija
No ne kvarimo tu patriotsku emociju sabiranjem činjenica
Uključimo nadanje u kosmičku utičnicu
Sveta šaka i sveto oko evolucija
Poslaće jednom herojski naslovljenu pozivnicu
I ovim ubogim bićima: kreće revolucija
Učešće omogućeno ocena dovoljan 2
Prešli ste početni stadijum razvoja
U novom ste životu! Doživite stotu!
Pratimo vas pomno
A dotle
Naše nadanje je uz vas!
I naše finansije!
Da da znamo da ćete nam sve to vratiti jednog dana

Ni ne pomišljajte.
Ni ne pomišljajte.

No comments:

Post a Comment